Spændende!

Igår fik jeg verdens mest uventede opkald.
Jeg blev ringet op af en caster som gerne ville caste mig til en film der skal laves. Det er en kortfilm.
Jeg blev helt vildt spændt og glad og sagde selvfølgelig ja med det samme! Så dagen i dag har jeg brugt på at hjemmecaste mig selv vha. webcam, hvilket er rigtig smart, da man så bare er derhjemme og sender ens casting til instruktøren.
Jeg er helt vildt spændt og håber på at få rollen da den lyder ekstrem spændende (kan jo selvfølgelig ikke fortælle detaljerne endnu)
Men jeg har aldrig prøvet sådan noget før men har altid haft lyst. Hvis jeg er så heldig at være den der får rollen (forresten er det hovedrollen jeg skal castes til) så skal jeg allerede filme på lørdag.
jeg skriver så snart jeg ved om jeg er den heldige pige.

- Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar