Pretty tired

Åha, det er hårdere at gå i gymnasiet end man skulle tro - måske især når man kommer fra efterskole, hvor man stort set ikke laver noget som helst der er skoleorienteret, haha!
Men ja, jeg er startet på Viby Gymnasium, og jeg kan da ærligt mærke at jeg lige skal give det hele en chance, for det er altså ikke så nemt og ligetil som jeg måske havde forestillet mig.
Nok om det, skole er jo kedeligt at høre om.. I aften står den på fødselsdag for nogle drenge fra min efterskole, og så skal der ellers bare danses igennem og måske skal der drikkes en enkelt drink, eller to? I morgen skal jeg til Sommer Chillout i rådhusparken med nogle venner og søndag er der bagagerumsmarked på Ingerslev, så alt i alt ser det jo ud til en blive en fabelagtig weekend for mit vedkommende.
Hav en fantastisk weekend, det er nu hyggeligt at holde jer lidt opdateret igen herinde!

- Ingrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar