Dates


Hej Krøller!

Håber de af jer der har sne nyder det i fulde drag, når vejret er lidt gråt og trist (og koldt!) er det som om der er plads til lidt ekstra hygge.
I dag har været en super god dag- og den bliver kun bedre!
Jeg har næsten lige fået et nyt hul i øret, hvilket har været længe undervejs, fik det faktisk i julegave så det er fedt jeg endelig fik det lavet.

Om lidt tager jeg ud på ugens første veninde date, der står på lasagne, hvidvin og lektielæsning, glæder mig glæder mig til at få lavet alle de lektier der hænger over mit hoved lige for tiden.

På lørdag kan jeg se frem til endnu en hyggelig date med min gode veninde Rikke som jeg ikke har set i evigheder. Det bliver sikkert en hyggelig filmaften med masser af gode tøsefilm!

Og som om det ikke var nok! Så runder vi lige ugen af med en biftur med min anden veninde Nina- vi skal ind og se Hushpuppy, som ser sindssygt god ud, glæder mig helt vildt til at se den!!

Det bliver en fed og hyggelig uge, og jeg vil prøve mit bedste for at få taget nogle lækre billeder så jeg kan dele lidt mere med jer.

Hyg jer <3

- Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar