Lektielæsning, hvidvin og Roskilde


Hej Krøller!

Havde en super hyggelig aften igår med min veninde Janne- selvom vi brugte stort set hele aftenen på nogle afleveringer, hyggede vi os med noget godt hvidvin og masser af grin.
Vi laver lektier og fejrer at Rihanna kommer på Roskilde

Udover lektielæsningen var der også plads til en masse snak- blandt andet om årets Roskilde.
Lige for tiden er der enormt meget snak omkring afsløringen af et af årets hovednavne- Rihanna.
Kan slet ikke forstå hvorfor der er så mange der flipper ud. Personligt glæder jeg mig til at, sammen med mine venner, til at skråle med på alle sangene og bare have det sjovt.
Roskilde er jo en festival med en masse forskellige acts, så mon ikke folk overlever at Rihanna kommer- det gør jeg i hvert fald!

- Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar