Legat



Hej alle I dejlige Krøller!

Håber alle er kommet super godt ind i det nye år. Det er ved at være længe siden der er sket noget her på siden, både Ingrid og mig har haft travlt med hhv. efterskole og gym, det har været crazy! Men nu er jeg i hvert fald ved at have mere tid til at kunne skrive til alle jer.

Lige for tiden fylder MFM (Mejlgade for mangfoldighed) en smule i mit liv, jeg er en del af det team der skal få festivallen op at stå og det er super spændende, jeg kan ikke vente med at se hvordan det hele bliver til sidst.

Udover det går tingene sin gang på gym, lektierne er der, timerne er der og alt er meget det samme, imorgen er der fest på skolen, MGP, hvilket jeg ser meget frem til. Det bliver fedt at komme ud og feste igen efter lang tids pause med sygdom.

Lige om snart skal jeg ind til byen for at modtage noget helt specielt, nemlig et legat.
Jeg har været så heldig at modtage et legat, hvilket har den betydning at jeg kan komme på studietur i 2.g- så det betyder en hel del for mig. Jeg er rigtig spændt på hvordan det hele kommer til at foregå og lover at skrive mere om det efter weekenden.

Det går pludselig op for mig at jeg faktisk har ret travlt- så jeg må hellere smutte nu!
Håber I allesammen har det for fedt!!

Ps- det er så vildt, bloggen har snart fået 9000 sidevisninger, vi er jer evigt taknemmelige, det her er jo bare en lille blog, så vi er rigtig glade, taktaktaktak.

- Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar