2.G & DIY


Puha..  Så er sommerferien slut og hverdagslivet er startet igen i form af skole og lektier...
Jeg er nu igang med mit andet år på gym og kan allerede nu, efter 3 dage sige at jeg tror det bliver et år fyldt med lektier og stress, men også et år fyldt med super dejlige mennesker og nye oplevelser!

Jeg lyster ikke at fortælle en masse om skolen, da det egentlig ikke er særlig spændende, derimod vil jeg gerne fortælle lidt om noget som faktisk er interessant.

Imorgen skal jeg til 2 x 18 års fødselsdag hos nogle super søde veninder, og i den anledning har jeg valgt at lave nogle personlige og hjemmelavede gaver. Jeg glæder mig super meget til at vise jer dem når de er færdige, hvor jeg selvfølgelig vil lægge billeder og vejledning ind. Normalt er jeg det mindst kreative menneske der findes, men har fundet ud af, at hvis jeg bare tager mig sammen og gør mig umage, så er resultatet faktisk ok!

Jeg glæder mig til at vise jer nogle lækre billeder og få skrevet lidt mere.

- Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar