DIY


Hej krøller.
Igår var jeg til 2x18 års og det var super sjovt og en fantastisk aften. Som før nævnt prøvede jeg denne gang kræfter med nogle hjemmelavede gaver, og de blev modtaget med smil :-) 
Tingene jeg brugte var: 

- En bog med blank forside, kan købes i Søstrene Grene
- En masse blade (femina, alt for damerne, aviser etc.) 
- Saks og lim 
- En træelefant med pensel og farver, kan købes i Tiger 
- Glimmer 


Jeg vil overhovedet ikke lade som om at jeg selv er særlig dygtig til hjemmelavede gaver, men det er stadig rigtig hyggeligt og sjovt at lave sine egne gaver.

Resultatet er nedenunder, jeg beklager den dårlige kvalitet. 

Virkelig dårlig kvalitet, men træelefanten er malet med hhv. rød, blå og grøn og så har jeg tilføjet noget glimmer
Elefanten kan bevæge snablen og kroppen. 


Bogen

Et close-up. Beklager igen den dårlige kvalitet





- Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar